Szkoła Podstawowa Specjalna

Kadra Pedagogiczna

CHMIELEWSKA Monika – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel dyplomowany, pedagogika specjalna-oligofrenopedagogika

CHOMICZEWSKA Lucyna – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel dyplomowany, logopedia ogólna, oligofrenopedagogika

CISZEWSKA Joanna – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel dyplomowany, pedagogika specjalna

FILIPOWICZ Emilia – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel dyplomowany, pedagogika specjalna-zakres oligofrenopedagogika

GRUSZYCKA Katarzyna – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel kontraktowy, pedagogika – resocjalizacja, wychowanie fizyczne w szkole, edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

HRYNIEWICKA Iwona – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel kontraktowy, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej

JARECKA Iwona – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagogika – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością, zarządzanie oświatą – menadżer placówki oświatowej, edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną

KOWALCZYK Ewa – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel mianowany, pedagogika specjalna

KOWALSKA-SOKOŁOWSKA Krystyna – nauczyciel dyplomowany, wykształcenie wyższe magisterskie: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza z resocjalizacją, pedagogika z psychologią, oligofrenopedagogika, socjoterapia, informatyka, zarządzanie pomocą społeczną, bibliotekarstwo, doradztwo zawodowe, certyfikowany alpakoterapeuta i zooterapeuta.

KUBAS Monika – tytuł zawodowy licencjata, nauczyciel początkujący, oligofrenopedagogika

KULBACKA Iwona – wyższe wykształcenie magisterskie, pedagogika specjalna-oligofrenopedagogika, nauczyciel dyplomowany, muzykoterapeuta

MALINOWSKA Beata – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel kontraktowy, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej

MASŁOWSKA Emilia – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel mianowany, teologia, pedagogika terapeutyczna

MODZELEWSKA-JANUSZCZYK Agnieszka – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel dyplomowany, pedagogika specjalna, tyflopedagogika

PAWŁOWSKA Anna – magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, terapeuta, oligofrenopedagog, studia podyplomowe – Autyzm oraz zespół Aspergera

PIERCEWICZ Ewa – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel mianowany, pedagogika specjalna-oligofrenopedagogiki, teologia,

SAWICKA Anna – wyższe wykształcenie magisterskie. nauczyciel mianowany, pedagogika specjalna-oligofrenopedagogika, edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej

SIKORSKA Aleksandra – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel początkujący, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, terapia pedagogiczna i wspomaganie rozwoju dziecka

TONDERA Ewelina – nauczyciel dyplomowany – wyższe wykształcenie magisterskie i podyplomowe – oligofrenopedagog, dyplomowany terapeuta integracji sensorycznej , pedagog specjalny w zakresie edukacji i rewalidacji osób z autyzmem i Zespołem Aspergera edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną

TWARDOWSKA Dorota – tytuł zawodowy licencjata, nauczyciel kontraktowy, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami logopedii, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną

WALUKIEWICZ-CITKO Maria – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel dyplomowany, pedagogika specjalna-oligofrenopedagogika, teoria integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami,

WOJSŁAW Monika – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel mianowany, pedagogika kulturoznawcza, oligofrenopedagogika

ZIELIŃSKA Marta – wyższe wykształcenie magisterskie, nauczyciel mianowany, psychologia, trener umiejętności psychospołecznych, kwalifikacje z wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji uczniów z autyzmem.